Festivalul Adprint 2010 a avut incasari de 30.000 de euro din taxa de inscriere

„318 lucrari au fost inscrise in competitia de anul acesta a festivalului de publicitate Adprint, agentiile participante platind o taxa de 95 de euro pentru fiecare lucrare inscrisa in competitie, conform regulamentului festivalului”

Inscrierile pentru cea de-a 11a editie a festivalului AdPrint s-au incheiat saptamana trecuta. Bilantul inscrierilor numara 127 echipe de creatie din 58 de agentii europene si 318 lucrari in competitie, informeaza Dailybusiness.

Din totalul echipelor inscrise, 26 reprezinta cele 11 agentii din Romania: DDB, Folio Q, GAV, Graffiti BBDO, Grey, Lowe & Partners, Mercury 360, Open View, Propaganda, Saatchi & Saatchi si Tempo Advertising.

Echipele de creatie din afara Romaniei au inscris 80% din totalul lucrarilor din competitie si reprezinta 24 de tari, potrivit Dailybusiness.

Organizat de Millenium Communications, Adprint, festivalul international de publicitate dedicat industriei de print, va avea loc in perioada 25-28 martie 2010, la Bucuresti.

Sursa: Dailybusiness

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: