Singurul sector care a crescut anul trecut in SUA a fost cel de publicitate online

„Declinul bugetelor din publicitate s-a diminuat in trimestrul al patrulea din 2009, dupa ce companiile de publicitate din Statele Unite s-au bazat pe o revenire economica, scrie Wall-street.”

Potrivit companiei Kantar Media, parte a grupului WPP, publicitatea TV din Statele Unite scazut cu 2,4% in ultimul trimestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior. Publicitatea din print si radio a scazut cu o cadenta mai redusa decat s-a intamplat in primele noua luni ale lui 2009, scrie Wall-street.

Piata de publicitate online a scazut cu 2,1% in al patrulea trimestru, desi este singurul sector care a inregistrat o crestere de 7,3% pentru intreg anul, fiind sustinut de investitiile sectoarelor telecom, productie si turism.

„Advertiserii pariaza pe o imbunatatire a pietei ce va avea loc destul de curand”, a declarat Jon Swallen, vicepresedinte pentru cercetare din cadrul Kantar Media. „De asemenea, acestia vor sa fie cat mai bine pozitionati in piata cand activitatea consumatorilor va reveni”, a mai adaugat acesta, potrivit Wall-street.

Bugetele din publicitate au scazut un 12% in 2009, la 125,3 miliarde dolari. In trimestrul al patrulea, cheltuielile au scazut cu sase procente dupa ce in trimestrul al treilea a fost inregistrat un declin de 15%. Cheltuielile pentru cele mai importante zece categorii de industrii au scazut cu 10,7% in 2009.

Sursa: Wall-street

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: