Publicitatea outdoor, rapusa de criza

„Firmele de publicitate solicita primariei Craiova diminuarea taxelor lunare din lipsa de clienti. Societatea News Outdoor Romania a fost nevoita sa renunte la mai multe panouri publicitare amplasate pe domeniul public”

Publicitatea stradală din Craiova este la pământ. Dovadă stau zecile de panouri publicitare nedecorate amplasate pe domeniul public. Pentru a trece de perioada financiară dificilă, administratorii unei firme de publicitate au solicitat primăriei Craiova diminuarea taxei lunare percepută de municipalitate, argumentând prin faptul că mai bine de jumătate din panourile publicitare nu sunt folosite, scrie Adevarul. 

Reprezentanţii societăţii News Outdoor au fost nevoiţi să renunţe la 40 de structuri publicitare încă de la sfârşitul anului 2009. Directorul firmei a transmis primăriei Craiova o cerere în care explică faptul că din 86 de structuri publicitare contractate de firmă în urma a două contracte semnate în 1997, respectiv 2003 , doar 45 mai sunt funcţionale. „Vă solicităm reducerea sumelor minime garantate lunar pentru respective contracte, proporţional cu numărul structurilor dezafectate, având în vedere situaţia actuală din teren“, se arată în cererea semnată de directorul News Outdoor, Jean Rădulescu. Solicitările firmei s-au concretizat într-un proiect de hotărâre aprobat săptămâna trecută de către consilierii locali craioveni.

Reprezentanţii Primăriei au reacţionat pozitiv la cererea firmei conştieţi de faptul că situaţia economică nefavorabilă a dus la golirea panourilor publicitare. „In urma observărilor efectuate recent în teren, s-a constatat că o serie de panouri publicitare sunt nedecorate, cea ce înseamnă că mai toate firmele de publicitate care se află în relaţii contractuale cu Consiliul Local traversează o perioadă dificilă“, se arată în raportul ce însoţeşte proiectului de hotărâre, semnat de directorul economic al municipalităţii, Nicolae Pascu, informeaza Adevarul.

Pe domeniul public din Bănie sunt amplasate câteva sute de astfel de structuri publicitare administrate de mai multe firme, însă mai bine de un sfert nu sunt folosite. Firma News Outdoor România a cotizat la bugetul local în perioada 2006-2009 cu 442.392. de lei, sumele încasate din publicitate stradală constituid o importantă sursă de venit pentru primărie, scrie Adevarul.

Sursa: Adevarul

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: