Noul membru APIIP, Joint Media Advertising

„Publicitatea, indiferent de forma pe care o imbraca nu a ajuns nici pe departe la limita de sus a plafonului. Interviu cu D-na Monica Dragut Director General Joint Media Advertising”

In continuare exista posibilitati de dezvoltare din punct de vedere tehnologic, al portofoliului de clienti si nu în ultimul rând al bugetelor destinate promovarii.

APIIP: Spuneti-ne câteva cuvinte despre compania dvs…
Monica Dragut: Joint Media Advertising este o companie ce are ca principal obiect de activitate cel de print digital indoor si outdoor. Infiintata în anul 2006 compania s-a dezvoltat continuu reusind sa adune în portofoliul sau clienti importanti. In acest moment detinem 3 utilaje de print digital de mari dimensiuni si un utilaj de print cu rezolutie indoor. Oferim servicii integrale care constau în prepress fisiere grafice precum si executia finisajelor post-procesare (lipire CIF, capsare).

APIIP: Cum se prezenta piata pe care activati când ati pornit afacerea si cum se prezinta astazi?
M.D.: La începutul activitatii, piata de outdoor respectiv indoor era mult mai activa, clientii având bugete mult mai generoase. Departamentele de marketing ale companiilor consumatoare de OOH puneau accent destul de puternic pe aceasta categorie de produse. Outdoor-ul este unul din domeniile în care diminuarile de bugete de promovare s-au resimtit poate mai mult decât în celelalte medii. Acest lucru ne-a afectat si pe noi, ca si pe ceilalti producatori, însa faptul ca suntem o companie medie ca si dimensiune ne permite sa trecem aceasta perioada fara a fi nevoie sa suportam modificari drastice.

APIIP: Ce schimbari majore sau produs în acest interval de timp? Cum au afectat afacerea dvs?
M.D.: Pentru compania noastra primii ani au fost de evolutie, de dezvoltare. Ne-am concentrat pe investitii în utilaje cu care sa putem oferi produse finite fara a fi nevoiti sa externalizam o parte a serviciilor. Faptul ca detinem control total asupra procesului de productie ne ofera siguranta atât noua cât si clientilor nostrii. Din pacate, odata cu aparitia crizei, a trebuit sa stopam programul de investitii. Suntem optimisti si speram ca în curând sa ne reluam planurile.

APIIP: Care au fost principalele atuuri ale companiei dvs. pe piata în acesti ani?
M.D.: Inca de la înfiintare obiectivul nostru de baza a fost sa asiguram servicii de calitate în conformitate cu cerintele clientilor. Suntem convinsi ca putem prospera si putem evolua prin seriozitate si profesionalism, tocmai de aceea utiliza m toate resursele necesare pentru ca la sfârsitul fiecarei campanii sa prezentam clientilor produse de cea mai buna calitate.

APIIP: Ce ne puteti spune despre concurenta pe aceasta piata la început si în momentul de fata?
M.D.: Concurenta este acerba având în vedere existenta pe piata a multor companii de profil. Multitudinea de companii conduce în mod inevitabil la situatii în care unii producatorii practica preturi de dumping în dorinta de a-si mari portofoliul de clienti neglijând în acest mod raportul calitate/pret.

APIIP: Care este principala problema cu care va confruntati în aceste momente?
M.D.: Diminuarea bugetelor precum si existenta în piata a unui blocaj financiar pot fi considerate principalele probleme ale pietei. Pe lânga acestea putem mentiona disconfortul creeat de politica celui mai mic pret în detrimentul calitatii. Ne vedem pusi în situatia neplacuta de a renunta la bugete pentru ca nu putem adopta aceasta politica.

APIIP: Dar principalul atuu al pietei?
M.D.: Publicitatea, indiferent de forma pe care o îmbraca nu a ajuns nici pe departe la limita de sus a plafonului. In continuare exista posibilitati de dezvoltare din punct de vedere tehnologic, al portofoliului de clienti si nu în ultimul rând al bugetelor destinate promovarii.

APIIP: Care a fost evolutia companiei în acest an si ce asteptari aveti în continuare?
M.D.: Nu putem vorbi de o evolutie a companiei într-un 2010 care nu se anunta deloc încurajator. Continuam sa ne desfasuram activitatea cu aceeasi seriozitate, ne straduim sa facem lucrurile cel putin la fel de bine si speram ca vom demonstra ca si pâna acum ca suntem o companie pe care clientii se pot baza.

APIIP: Ati aderat de curând la singura asociatie patronala a producatorilor si importatorilor din industria de publicitate. Cu ce gânduri ati pornit pe acest „drum”?
M.D.: Gânduri foarte bune! Având în vedere ca membrii asociatiei fac parte din domeniul nostru de activitate, consider ca este cea mai buna oportunitate de a pune bazele unei comunicari si de a ne expune ideile într-un mod constructiv.

APIIP: Ce mesaj ati transmite companiilor din piata de publicitate, potentiali clienti dar si competitori.
M.D.: Fac apel la respect reciproc iar aici ma gândesc în principal la o concurenta loiala. Le multumim celor care au încredere în serviciile noastre iar pe cei care nu au apelat înca la noi îi îndemnam sa o faca. Tratam cu maxima seriozitate fiecare proiect în parte si cu siguranta rezultatele vor fi cele dorite.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: