Crestere de 15% pentru Mozaik Consulting

„O influenta semnificativa asupra pietei de echipamente a avut incapacitatea institutiilor statului de a administra corect si transparent proiectele Europene, si de a respecta termenele asumate in cadrul diferitelor programe de finantare a producatorilor”

Interviu cu Andras Pakai Executive Manager Mozaik Consulting

APIIP: Care a fost evolutia companiei Mozaik Consulting în prima jumatate a anului 2010. Dar a pietei de echipamente pentru industria de publicitate, în general?

Andras Pakai: Consideram ca anul 2010 trebuie raportat la 2009 deoarece piata industriei publicitare a suferit cea mai mare scadere la începutul anului 2009. Fata de anul precedent, Mozaik Consulting a avut o crestere de aproximativ 15%, dar aceasta crestere a cifrei de afaceri nu se datoreaza dezvolta rii pietei. Eforturile sustinute al echipei Mozaik, si investitiile companiei în dezvoltarea profesionala a angajatilor au dus la atingerea acestei cifre. O influenta semnificativa asupra pietei de echipamente a avut incapacitatea institutiilor statului de a administra corect si transparent proiectele Europene, si de a respecta termenele asumate în cadrul diferitelor programe de finantare a producatorilor. Aceasta influenta a fost si este negativa, deoarece inclusiv cei care au nevoie de echipamente noi amâna achizitionarea acestora în speranta primirii fondurilor nerambursabile.

APIIP: Care sunt principalele probleme pe care le întâmpinati în momentul de fata?
AP: Problema majora cu care ne confruntam, se datoreaza tendintei consumatorilor de print de a cauta pretul cel mai mic, indiferent de calitate. Acest lucru ne influenteaza într-o oarecare masura deoarece repercusiunile preturilor de dumping se vor vedea în anii care urmeaza, iar convingerea noastra este ca acei producatori de semnalistica care aplica doar politica de scadere a pretului pentru asigurarea unui cashflow indiferent de profit, vor disparea. Tot aici as mai insista si asupra faptului ca avem un numar de firme care au primit aprobarea pentru unele proiecte Europene, au primit avizul favorabil, au facut achizitia si sunt lasati de izbeliste de catre stat. Platile nu se fac si de aici poate rezulta inclusiv intrarea în incapacitate de plata al unor agenti economici seriosi si puternici.

APIIP: Vizitând site-ul companiei nu am putut trece cu vederea motto-ul “Imagine”. La se se refera acesta?
AP: Roland îsi propune sa fie un partener de nadejde al oamenilor creativi. Dintodeauna acest producator a fortat limitele tehnologiilor existente pentru a reda libertatea în exprimarea vizuala. Motto-ul „Imagine” înseamna „Imagineaza-ti orice”, Roland te va ajuta sa-ti transformi imaginat ia în realitate. Piata de print nu mai este de mult un mediu de afaceri unde prin simplul fapt ca ai o imprimanta iti asiguri o cifra de afaceri si mai ales o marja de profitabilitate. Principalul ingredient a devenit creativitatea si imaginatia, iar Roland prin investitiile în cercetare si dezvoltare a fost si a ramas deschizator de drumuri, iar un exemplu concludent este cerneala metalica ce permite abordarea a peste 512 nuante metalice.

APIIP: În strategia Mozaik pentru 2010 se va opta pentru încheierea unor noi parteneriate cu producatori internationali de echipamente pentru introducerea acestora pe piata româneasca de specialitate?
AP: Mozaik ramâne dedicat brandului Roland si în continuare ne vom concentra atentia asupra acestui producator. Am investit foarte mult în aceasta activitate si am adus brandul Roland în topul vânzarilor si al încrederii utilizatorilor de echipamente de productie publicitara si dorim ca acest lucru sa ramâna asa. Dorim sa implementa m noile tehnologii Roland pe piata autohtona, cum ar fi echipamentul DWX-30 creat pentru tehnica dentara, noul Impact Printer MPX-90 si toata gama de modelatoare 3D.

APIIP: Aveti în planul de dezvoltare si deschiderea unui punct de lucru în Bucuresti în perioada urmatoare?
AP: Da, dorim redeschiderea showroomului din Bucuresti pentru a asigura si pentru produca torii de semnalistica din sudul tarii acces la testarea noilor echipamente si tehnologii Roland.

APIIP: Ce ne puteti spune despre sistemul “BUY-BACK” si programul “EASY START” oferite în cadrul Mozaik? 
Prin programul Buy-Back oferit de Mozaik Consulting venim în întâmpinarea utilizatorilor Roland care doresc înnoirea parcului de echipamente asigurându- le astfel acces la cele mai noi tehnologii. În cadrul programului Easy-Start le dam posibilitatea noilor veniti în domeniul productiei publicitare de a achizitiona echipamente de top cu un efort financiar redus.

APIIP: Ce asteptari aveti pentru a doua jumatate a anului, atât ca evolutie proprie, cît si a pietei în general?
AP: Suntem constienti ca piata în general va fi în scadere în a doua jumatate a anului, dar printr-o politica adecvata acestor vremuri atât noi cât si partenerii nostri vom mentine cifra de afaceri în crestere.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: